Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine BAZENAR (bazenar.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), s priporočili GZS ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja in nasvete v zvzi s tem. Z uporabo spletne strani bazenar.si (BAZENAR) izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine BAZENAR. 

Spletna trgovina Bazenar (bazenar.si) je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku, ki jo upravlja podjetje Abes d.o.o. Goričica pri Ihanu 1230 Domžale ( spletna trgovina BAZENAR - v nadaljevanju skrajšano: BAZENAR, ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob izvršenem nakupu, oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga, vsak obiskovalec spletne trgovine BAZENAR postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Plačilni pogoji

V spletni trgovini BAZENAR ponudnik omogoča naslednje načine plačila:


1. Plačilo po predračunu - s predhodnim nakazilom

V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko predračuna, to označite na obrazcu za oddajo naročila, ki se nahaja v spletni košarici. Podatke za plačilo po predračunu takoj po izvršenem nakupu prejmete po elektronski pošti.   V kolikor potrebujete ponudbo za podjetje, nam to sporočite in poslali vam jo bomo po navadni ali elektronski pošti. Veljavnost ponudbe je 7 dni. S to ponudbo nato (preko KLIKA ali drugih e-bank, na banki...) plačate naročeno blago. Ko bo plačilo razvidno na našem računu, bomo blago v obljubljenem dobavnem roku odpremili preko dostavne službe DPD d.o.o., Slovenija, ali dostavne službe SŽ Express., Slovenija, na vaš naslov. 


2. Plačilo po povzetju 


V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), to označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljalcu, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov ( po povzetju je možno plačati samo izdelke pri katerih je označeno da so na zalogi in njihova vrednost ne presega 100  € ). Pri izbiri dostave v Slovenijo z DPD d.o.o. in plačilu po povzetju boste ob prevzemu plačali še dodatne stroške in sicer provizijo, ki je navedena v razdelku dostava. To provizijo zaračuna DPD d.o.o. in ni v nikakršni zvezi z našo spletno trgovino, saj gre za njihove stroške - plačilo položnice. Če se želite znesku provizije izogniti, priporočamo da izberete način plačila po predračunu. V primeru izbire plačila po povzetju ni možna dostava v poštni predal.


3. Gotovinsko plačilo - samo ob osebnem prevzemu


V primeru, da želite vaše naročilo prevzeti na sedežu podjetja in plačati z gotovino, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila in se pred prihodom najavite vsaj 2 uri.


Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe se pošlje kupcu preko elektronske pošte, po izvedenem uspešnem naročilu. En izvod v tiskani obliki pa se priloži paketu. 

4. Plačilo s kreditnimi karticami - na spletu in pri osebnem prevzemu

Podprte plačilne kartice so: Mastercard, Visa in Debetna kartica Maesro


5. Plačilo preko kredita: Leanpay

Cene in dobavni roki

Vse cene v spletni trgovini bazenar so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil.
Ponudnik bo v takem primeru po svojih najboljših močeh skušal kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Cene izdelkov, navedene na spletni strani, ne vključujejo stroškov poštnine.

Dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke, predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz skladišč naših dobaviteljev. Zaradi različnih dejavnikov, na katere nimamo direktnega vpliva, so možna odstopanja. Dobavni rok se lahko v času od oddaje naročila do pričetka obdelave naročila tudi spremeni, o čemer vas bomo seveda takoj obvestili. Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni (delovnikih).

Objavljena cena velja za vse kupce spletne trgovine BAZENAR

Postopek nakupa

1. Naročilo in oddaja spletnega naročila

  1. Kupec za izbrani izdelek ter ga s klikom na gumb " V košarico " doda v svojo nakupovalno košarico. Kupec lahko nato po želji nadaljuje z nakupovanjem drugih izdelkov po enakem postopku.
  2. Ko konča z izbiro izdelkov, s klikom na gumb " Blagajna " dostopi do obrazca za naročilo.
  3. Korak 1 - MOŽNOSTI NAKUPA: Na tej stopnji kupec izbere, ali se bo registriral (" Prijava "), ali bo nadaljeval z nakupom kot gost (" Nadaljuj "). Kupci, ki so že registrirani v spletni trgoviniBAZENAR se morajo na tej stopnji prijaviti v svoj račun ("Prijava"). 
  4. Korak 2 - NASLOV PLAČNIKA: kupec vpiše svoje podatke za naslov dostave in naslov računa. Polja, označena z zvezdico, so obvezna. Kupec nato nadaljuje na naslednji korak s pritiskom na gumb " Nadaljuj ". V kolikor naslov plačnika ni enak naslovu prejemnika, kupec nadaljuje na korak 3 - PODROBNOSTI DOSTAVE, sicer nadaljuje na korak 4.
  5. Korak 4 - NAČIN DOSTAVE: na tej stopnji kupec izbere ali dostavo na dom ali osebni prevzem na sedežu podjetja. Ponovno nadaljuje s klikom na gumb " Nadaljuj "
  6. Korak 5 - NAČIN PLAČILA: na tej stopnji kupec izbere način plačila. Možni načini so po predračunu, po povzetju ali z gotovino na sedežu podjetja. Na tej stopnji ima kupec možnost prebrati Splošne pogoje, pred nadaljevanjem mora potrditi polje o strinjanju z njimi. V polje Opombe k vašemu naročilu lahko kupec vpiše svoj komentar, eventuelne želje in podobno. Nato ponovno nadaljuje s klikom na gumb " Nadaljuj "
  7. Korak 6 - POTRDITEV NAROČILA: kupec ima pred potrditvijo naročila z obveznostjo plačila možnost še enkrat pregledati celotno vsebino naročila in jo po potrebi popraviti. Ko se kupec strinja z vsebino naročila, odda naročilo z obveznostjo plačila s klikom na gumb " Naročilo z obveznostjo plačila ". S tem je naročilo oddano in nakup zaključen.

Kupec prejme obvestilo o nakupu po elektronski pošti ali telefonu, s tem je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte ali telefona. Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete tudi po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine - z zgoraj opisanim postopkom. Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti info@bazenar.si ali telefonu 041 685 521, upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke. V primeru uspešno oddanega naročila, se vam po oddaji izpiše tudi potrditveni tekst, če tega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega emaila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite ali pa nas kontaktirate za pomoč.


2. Naročilo potrjeno
Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 48 urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

3. Naročilo odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.

4. Skladiščenje kupljenih izdelkov ob osebnem prevzemu

Kupljene izdelke lahko prevzamete v roku 5 delovnih dni brezplačno, za kasnejše prevzeme obračunavamo stroške skladiščenja, za manjše artikle 1€ dan + DDV, za večje pa 2€ na dan + DDV. Stroški se plačajo z gotovino ob prevzemu

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info@bazenar.si. Iz pravic do odstopa od nakupa v 14 dneh je izvzeto tisto blago ki je naročeno uvoženo za znanega kupca in ravno za njega.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in blaga vrne vsa prejeta plačila.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. 

Obrazec za vračilo oz. zamenjavo blaga dobite tukaj.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano ali uvoženo po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe
- pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odpakiral originalno embalažo)
- pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

Pravica trgovca ( Bazenar ,  Abes d.o.o.) , da odstopi od pogodbe in vrne kupnino zaradi ne dobavljivosti, prekomernega povišanja nabavne cene, napake ali katerega koli drugega vzroka.

PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?
1. V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.
2. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, ali pa so bili prikriti, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ( DPD d.o.o., Slovenija) ali pri ponudniku. Če sumite da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket prinesete na najbližjo  izpostavo dostavne službe DPD depo v Ljubljani, Celovška cesta 492, 1210 Ljubljana-Šentvid, v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zapakiran v, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za kupca nato potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik. Ponudnik s kupcem dogovori ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka. Skupaj  z DPD d.o.o., Slovenija bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljača.

Reklamacija Stvarna napaka in garancija

Stvarna napaka 

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake tudi na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku dveh (1) leta od dne,ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, Zamenjavo blaga ali Vračilo plačanega zneska
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu ( po potrebi pooblaščenemu servisu) omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Garancija

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.
V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so , GLS  d.o.o., Slovenija,  vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave
Dostava v Slovenijo ni brezplačna. V primeru plačila po povzetju plačate dodatno provizijo za plačilo po povzetju. Za informacije o možnosti dostave v druge države nas kontaktirajte na info@bazenar.si oz. po telefonu 041 68 55 21


Čas dostave

Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. Kurir/dostavljač GLS d.o.o. vas bo predhodno poklical na telefonsko številko, ki ste jo navedli ob registraciji. V primeru, da želite dodati še dodatni naslov za dostavo, le tega vpišite v poljubno polje obrazca za naročilo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine. Strošek dogovorjenih dostav s posebnimi željami se lahko razlikuje od zgoraj navedenih pogojev običajne dostave.
Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/dostavljač GLS d.o.o., Slovenija, , pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem.

Hitrost dostave
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču, bo blago odpremljeno z naše strani praviloma naslednji delovni dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Na zalogi so vsi artikli, razen tisti, ob katerih je v opisu posebej napisan rok dobave. Po mailu ali po telefonu vas bomo obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku ter o času dostave. Dostavo opravijo dostavna služba GLS d.o.o., Slovenija,   ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Dostavni roki niso dogovorjeni in , GLS  zanje ne jamčijo.


Kuponi

V spletni trgovini so občasno objavljeni kuponi za popuste. Kuponi z določenimi popusti veljajo izključno na redne cene izdelkov, ne veljajo pa za izdelke, ki so predmet akcije, razprodaje ali znižanja, outlet izdelke, posebne ponudbe ali sestavljene komplete. Prav tako ne veljajo pri nakupu vrednostnih bonov. Popusti se med seboj ne seštevajo. V primeru, da imate v košarici en izdelek po redni ceni in en izdelek v akciji, se vrednost kupona obračuna samo na izdelek po redni ceni. Pri enem nakupu je možno uveljaviti samo en kupon. Kupon uveljavite tako, da pritisnete gumb " Poglej košarico ", izberete spustni meni 'Košarica' in v prazno polje vpišete kodo kupona, ter kliknete gumb " Uporabite kupon " . Nato lahko nadaljujete z gumbom " Na blagajno ".


Varnost in pravica do zasebnosti

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.list RS št.86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom, Ur.list RS št.43/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina BAZENAR dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Izbiro članstva v naši e-listi omogočamo v obrazcu za naročanje blaga v spletni košarici.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
-jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
-pošiljatelj mora biti jasno razviden
-različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
-željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Barvni odtenki na slikah lahko zaradi resolucije ekrana računalnika odstopajo od dejanskega stanja. Fotografije tudi ne zagotavljajo lastnosti blaga ki se prodaja.

Ponudnik ne odgovarja za morebitne poškodbe ali škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe ponudnikovih izdelkov.

Pritožbe in spori

-Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
-Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
-Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
-Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Abes d.o.o. Goričica pri Ihanu 1230 Domžale, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Pravno obvestilo - avtorske pravice

Spletna trgovina BAZENAR in vsi logotipi, podatki, slike in opisi artiklov, grafika ter ostalo gradivo, prikazano na spletni strani, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti. Nepooblaščena uporaba ali posredovanje v druge medije nista dovoljena in sta protizakonita.

Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi Kontakt, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.

Delovni čas:

Ponedeljek - Četrtek:  od 8.00 h  do 16.00 h

Petek: od 8.00 do 13.00

Od 15.9.2023 velja zimski delovni čas!

Sobota:    ZAPRTO - zimski delovni čas     Poletni delovni čas od 9.00 h do 13.00 h